Ředitelem prodeje v Algotechu je David Kazda

22. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Na pozici šéfa obchodu české IT společnosti Algotech se přesunul David Kazda. Jako chief sales officer má od začátku roku 2024 na starosti veškeré aktivity týkající se řízení obchodu a marketingu. V Algotechu Kazda působí více než 16 let, z toho pět let ve vedení společnosti a 12 let ve správní radě Nadačního fondu Algo.

Do současné doby byl Kazda odpovědný za vedení oddělení podnikových systémů zabývajících se implementací ERP a CRM systémů. Zaměřoval se především na rozvoj týmu a péči o stávající klienty. Jeho úkolem bylo, a v nové pozici stále je, pochopit a vyřešit specifické problémy zákazníků. V dřívějším období získával zkušenosti i na obchodních pozicích.

David Kazda vystudoval Vysoké učení technické v Brně. Poté pracoval několik let v oblasti dodávek softwaru pro automatickou identifikaci a řízení logistických operací. V roce 2008 nastoupil na pozici obchodníka a projektového manažera do společnosti BSC Praha. Po začlenění BSC Praha do společnosti Algotech zde působil na několika pozicích.

„V Algotechu jsem začínal jako obchodník a projektový manažer, což mi umožnilo seznámit se s většinou našich současných zákazníků i s procesy, které u nich řešíme. Mnohé klienty a jejich konkrétní osoby tak znám již více než deset let. Postupně jsem řešil složitější úkoly, poté jsem se stal vedoucím části ERP oddělení a následně celého ERP a CRM oddělení,” shrnul své působení David Kazda a doplnil: „Algotech se za poslední roky postupně rozrůstá, ale stále si zachovává charakter rodinné firmy. Mám rád moderní technologie a sleduji jejich vývoj. Za posledních deset let nastal v našem oboru opravdu výrazný posun díky postupující digitalizaci.“

Štítky: 

Podobné články

Algotech oslavil deset let fungování datového centra v Libčicích nad Vltavou

19. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Kapacity datového centra technologické společnosti Algotech v Libčicích nad Vltavou využívají především české podniky. Stále větší podíl zákazníků však tvoří velké firmy a díky legislativním změnám Algotech očekává i nárůst projektů ve veřejném sektoru. Čtěte více

„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?

29. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů. Čtěte více

František Zeman (Algotech): Digitalizace firmy znamená kompletní změnu přístupu k byznysu

11. 5. 2022. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: DCD Publishing a Algotech)
Mnoho firem si pod pojmem digitalizace představuje například přechod k bezpapírové kanceláři či hojnějšímu využívání počítačů a různého softwaru pro běžnou denní agendu. Avšak na toto téma existuje ještě další pohled, který je neméně podstatný. V čem spočívá digitalizace firem podle Františka Zemana, generálního ředitele společnosti Algotech? Čtěte více